Mardrömmar

Det här är praktiskt taget den första lediga fredagen för mig på evigheter. Så jag passar på att ta det extremt lung, vilket jag har jobbat hårt för idag, och vilket jag tänker fortsätta med ikväll. Det mest ansträngande jag gjort är att ha tvättat två maskiner, men eftersom det tydligen är en hobby för mig så kan det omöjligt röra till min "ta-det-extremt-lungt-fredag". Jag har dessutom börjat på en ny bok, återigen, den här gången Stephen King - Mardrömmar. Och nej, jag har inga planer på att fortsätta så himla mycket mer med den ikväll. King kan konsten att skrämmas.

Ifall jag inte har nämnt det tidigare, så gör jag det nu; London är bokat, finally! Om inte allt för många veckor får jag återse mitt älskade London, och mitt älskade Windsor! Lovely! Petra påstår att hon ABSOLUT måste besöka Madame Tussaud's, vilket jag inte är lika sugen på. Det är inte särskilt fascinerande. Men vi får se.. Har vi pengar så vi klarar oss kan vi väl kila dit en sväng, så länge det inte inkräktar på vår värdefulla shoppingtid!

Nu ska jag kanske återgå till King- boken. Eller så läser jag något mindre skrämmande, som Tempelriddarna och korstågen till det heliga landet till exempel. Faktaböcker är inte skrämmande. Bra. Ifall vi nu bortser från Eldens Barn, som handlar om doktor Mengele. Brr.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0