Slit

Nu börjar min HELT fantastiska arbetsperiod. Jag jobbar tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag. Sen är jag ledig tisdag och onsdag. Sedan sätter det igång igen! Kuuul.

Helt galet att det är julafton redan på söndag. Fort går det..

Nyår är planerat och klart, kommer att bli riktigt kul! Min ondskefulla plan kommer att sättas i verket, roligare än så kan man omöjligt inleda det nya året! Redogörelse för vad som var så ondeskefullt kommer när planen väl är genomförd. Vi vill ju inte riskera att det inte blir av..

Nu blir det dock utvärdering och möjligtvis lite betygsnack i Historia B- kursen. Sedan jobbet! Julruschen here I come! Jag stänger med Petra ikväll, myspys. Vi ska åka korg.

Skriv din åsikt
Postat av: Estelle

Härlig bakgrund!

2006-12-20 @ 15:13:53
URL: http://estelles.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0