Tråkdag

Eftersom jag jobbat konstant sedan i måndags så har jag inte haft tid för särskilt mycket alls, speciellt inte bloggen. Tyvärr. Men jag är ledig hela helgen, vilket innebär att det blir till att blogga en hel del då!

Just för stunden sitter jag i skolan och har grymt tråkigt. Vi har schemabrytande vecka, och idag går vi i skolan 10-15, och under hela den här tiden ska vi ha "utställning". Vilket innebär att vi bara sitter och glor. Halva skolan har gått hem vid det här laget, så det finns inte särskilt mycket att göra.. Så fort jag får gå härifrån blir det till att sola och träna. Sedan hem och ta det lungt hela kvällen. Imorgon ska jag och bror åka och handla de sista julklapparna! Vilket passar bra, då pengarna börjar ta slut!

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt. Plus att jag nog ska gå till en lärare och tigga tillbaka en uppsats!


Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Men jag har inte ens tänkt att åka dit!?
Ska jag omplanera lite?

2006-12-15 @ 22:19:55
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Vart hade du tänkt åka istället då? Vi behöver ju inte åka just dit, bara vi får se Ark!

2006-12-16 @ 18:35:13
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0