UFOn, Javisst!

Sedan jag skrev den lilla roliga Shuffle- listan i ett inlägg så har jag fått många väldigt tveksamma kommentarer av vad jag tror är datorer som bara sitter och petra ut kommentarer överallt. Bland annat så har jag, via en av dessa kommentarer, fått tips om en internetsida IFALL jag ju skulle vara intresserad av UFOn. Ifall att, liksom.

Pju.

Uppdatering;

Fel av mig! De undrar inte ifall jag är intresserad av UFOn, det undrar om jag sett några.. I så fall får jag gärna höra av mig. Haha!

Jag brukar inte stöta på sådär särskilt många ufon. Mestadels är det bara Petra, Albin och möjligtvis syskonen Franzén som jag räknar till UFO-skaran. Men inga flygande tefat, tyvärr.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0