Coola Killar

"Den här killen från något band kom fram till mej och sa "vet du vad, jag är glad att jag slipper vara dej just nu, inget privatliv och så," och jag tänkte, "javisst liksom, jag har en jävla Rolls Royce, en miljon dollar på banken, en jävla herrgård och ett eget flygplan och du tror att du ska tycka synd om mej? Jag är glad att jag inte är du, fattig som fan och beroende av socialbidrag."

- Noel Gallagher

"Jag är Oasis och jag borde få mer jävla pengar. Det här är sinnessjukt.
Vi tjänar massor och jag vill ha mer."


- Liam Gallagher



Citaten från bröderna Gallagher kommer från boken Sex, droger & tinnitus.

Skriv din åsikt
Postat av: P

"negern är skyldig mig 18pix", haha du är fan sanslös :P. Dina 420 kommer på måndag.

2006-02-04 @ 23:46:13
Postat av: Pillan

Hey, för mig kan arton pix vara skillnaden mellan liv och död. Jag blir väldigt lätt fattig, det vet du. arton pix är NÄSTAn en dosa snus.

2006-02-05 @ 12:46:51
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0