Dålig gårdag

Gårdagen blev inte riktigt som planerat. På väg till Jonna sprang jag in på H&M och gjorde århundradets snabbaste shoppingrunda. Två ribbstickade linnen, ett vitt och ett mörkgrått, en keps och ett hårband (svart med vita prickar). Detta tog cirka 1½ minut, vilket nog är rekord för mig. I alla fall om man bortser från mina impulsköp i Bulgarien. Men de ska vi inte tänka på, eftersom jag ångrar 80% av allt jag köpte där nere.

I alla fall, väl hos Jonna, efter middag och allt möjligt, så dricker jag väldigt mycket vin. Fort. Plus en 8.5 cider. Och när man gått upp okristligt tidigt på morgonen, bara druckit en kopp kaffe och fortfarande har sjukdom i kroppen, då kan det bara bli på ett sätt. Dåligt. Jag skäms lite över mig själv, jag mår ju aldrig dåligt när jag dricker! Men Lina och Jonna var sjukt gulliga mot mig, bäddade ner mig och hämtade massor med vatten. =)

Jag mår faktiskt lika dåligt idag, så jag struntade i HockeyfestenAmazon. Kände inte för att göra något alls, så jag har istället tagit ett låångt, varmt bad med en bra bok istället. Verkligen ett bättre drag av mig, jag måste se till att bli helt frisk så att jag inte missar några jobbtider nu under sportlovet.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0