Duktiga jag

Idag har jag varit duktig! Trampat motionscykel och kört lite med hantlar. Jag har dessutom jobbat! Go me!
Petra och Negern kom sedan hit för att beställa lite från H&M, men troligtvis mest för att kolla på hockeyn. Inte oväntat alls att Canada skulle ta hem hela skiten. H&M- beställningen blev dock lite övermäktig, jag köpte för cirka 2000:-.. Jag förstår mig inte på mig själv.

Imorgon blir det att plugga lite, träna på gymmet och sedan gå på bio för att se Lasse Hallströms Casanova. Så vi får hoppas på att det är en sevärd film! Jag kanske även skulle ta och städa rummet imorgon.. Känns inte särskilt lockande, men måste man så måste man.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite Don Quijote. Eller den andra boken jag har på gång, Tithe; A modern tale of faeire. Svårt val. Men eftersom Tithe ligger på nattygsbordet och Don Quijote i köket så lutar det väldigt mycket mot Tithe. Latmask.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0