Ett virrvarr av saker

Imorse så gjorde jag något helskumt med ryggen/nacken när jag skulle lämna köksbordet. På nått sätt så har jag lyckats få en sträckning som går från mitten av ryggen, ut på hela högra siden och som sedan slutar i nacken. Hur lyckades jag med det? Det värsta är att jag har "träningspremiär" ikväll halv sex. Tänk om jag inte kan göra alla grejer i maskinerna eller vad jag nu ska dit och göra. Nautilus. Dyrt som ett as, men jag måste verkligen börja träna igen. Det var säkert två- tre år sedan som jag tränade kontinuerligt. Sanslöst. Beach -06, here I come! (Jag har bestämt mig för att träna minst tre gånger i veckan. Hur länge håller det löftet?)

Anyhow, jag har på tok för mycket skolarbeten att göra nu under sportlovet. Jag ska dock hinna med en biofilm (Casanova), filmkväll + semlor med Malin, en Geni- kväll med Petra och alternativt får Albin och Negern vara med. (Note to self; tala om detta för Petra), jag ska hinna träna MINST tre gånger, jag ska jobba fyra dagar, jag ska på personalfest på lördagen... Bah. Jag kommer lida av allvarliga stresssymptom efter lovet. Jag måste sluta upp med att planera den lilla lediga tid jag har, för jag håller ju ändåså inget jag lovat.

Nu tog jag en alvedon, då kanske smärtan i ryggen minskar en aning. Jag har dessutom varit lite duktig idag. Jag har varit på den lektion jag hade idag (EN lektion. Skolkbenäget AB), jag har städat åt fisken och jag har påbörjat hemprovet som ska in imorgon. Det tråkiga är bara att jag inte har ShB- boken hemma, vilket är ett måste om man ska kunna svara på vissa av frågorna. Smart. Så jag petar iväg hemprovet till Larssa någon gång efter skoltid. Måste även skriva ett formellt brev där jag klagar på något till min Engelska Skrivkurs. Det skulle vara inne i tisdags, men jag har gett mig själv dispans eftersom jag varit sjuk. Jag borde även skriva en sammanfattning av Shakespeares "A midsummer nights dream" tills imorgon, för det har jag lovat mina EngelskaB kamrater. Nu får det dock vara nog med bloggandet (jag tänker dock peta in ett citat), jag måste ju packa väskan med träningskläderna!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0