Latmask

Jag tragglar vidare med min historiauppsats, som för tillfället är skriven i dagboksform. Den känns väldigt, hur ska jag uttrycka mig, B? Man vill ju inte dra igång något skönlitterärt när det bara får vara några sidor långt, så därför känns det lite tarvligt skrivet. Men förhoppningsvis går det hem i alla fall.

Vid klockan ett så ska jag ner och träna, sedan bär det av till jobbet för att äta lite lunch och sedan arbeta 15:00 - 19:30.. Måste komma ihåg att byta en tid nästa vecka också. Jag jobbar aldrig onsdagar, aldrig. Men självklart har jag fått en onsdagstid när jag ska klippa mig och färga håret. Hur bra känns det? Jag blir tokig på det här.

När jag kommer hem från jobbet måste jag börja med min Summary till Eng Skrivkursen, och det är jag verkligen inte sugen på. Jag har blivit så lat när det gäller skolarbeten, jag måste verkligen rycka upp mig. Jag får helt enkelt sätta igång en kanna kaffe och hoppas på det bästa! :)

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Jag tar din onsdag tid!?

2006-02-23 @ 21:09:20
URL: http://www.whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Den har jag gett till Isabella, och så fick jag hennes lördag! :)

2006-02-23 @ 21:11:22
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0