Skoldagarna

Ah, dessa värdelösa skoldagar. Det var precis likadant igår som det var idag. Man går till en lektion, sitter där i tio minuter, sedan får man gå iväg och jobba. Man går till nästa, likadant där. Jag blir bara uttråkad av att sitta i caféterian. Dessutom blir jag ruinerad, då det kostar allt för mycket pengar när man dricker så mycket kaffe som jag gör. Varför ska man gå i skolan om man inte får lära sig saker och ting på lektionerna?

Igår var jag och tränade, och eftersom jag har en precis lika värdelös skoldag imorgon (Inställd svenskalektion, sedan en kort ShB- lektion tjugo i två) så ska jag och träna innan ShB- lektionen. Sedan, klockan tre, är det dags för mig att klippa och färga håret, vilket ska blir skönt. Det börjar verkligen bli dax nu, då mitt hår växer som ogräs.

Den här veckan jobbar jag på fredag och på lördag, så i helgen blir det nog lungt.

Min kära Holmas fyller minsann arton år idag (eller egentligen inte, då hon är född den 29 februari). Hon får dock vänta med sin present till nästa vecka!

Och by the way, jag funderar på att åka in och tatuera mig igen nästa vecka! Ska ringa tatueraren imorgon för att höra om han har någon tid åt mig!)

Have a good one!

Skriv din åsikt
Postat av: Malin

Ahh, det är snyggt med tatueringar, vilket motiv har du tänkt dig? Är stolt över mina två tattoos, haha du måste lägga upp en bild här sen om du har skaffat dig en!

2006-03-03 @ 10:36:19
URL: http://popito.blogg.se
Postat av: Pillan

Bild ligger redan uppe på den jag har, ligger under kategorin "Pernilla"!

Och så får du ta att lägga upp bilder på dina! =)

2006-03-03 @ 14:58:53
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0