Torsdagskväll

Imorse var jag trött, men utan träningsvärk. Oj så underbart, men tji fick jag. Nu börjar minsann träningsvärken sätta in, lite väl rejält i armarna dessutom. Bara det inte är illa imorgonkväll, får då är det krogen som gäller! Shots för 28:-, det tackar man inte nej till. Lina är extremt taggad och tjuter till lite av glädje ibland. Hon och jag fick även det glädjande beskedet att Sara och Emma ska följa med (troligtvis). Innan krogen så ska jag en sväng på stan när man ändå är på ett ställe där det finns affärer. Måste investera i en ny foundation, för min är helt slut. Jag vill dessutom ha en dödskallesjal, men vet ej vart jag kan få tag på en sån. Nån som vet en affär som säljer sådana? Efter stan (där en självklart runda på systemet ingår! Vin, mmm!) så bär det av hem till Jonna där vi ska laga lite mat, och sedan förfesta. Nu måste jag bara kolla tågtider!

Måste även nämna Sofis Mode, som faktiskt var klart sevärt. Lite väl töntiga inslag emellanåt, men klart godkänt. Det gladde mig att Pamela Anderson var med på top tio;  Hollywoods snyggaste frisyrer. Hon är grymt snygg i håret. Sådana lockar ska jag ha när mina vänner tar studenten nu i sommar! Nice.

Sista skoldagen imorgon, sen är det sportlov. Jag behöver verkligen lov nu, jag har varit en riktig latmask i skolan, så det finns lite att jobba med under lovet. Men bäst av allt; Jag stänger inte på måndag, så jag får se C.S.I! Ni anar inte hur lyckligt lottad jag känner mig. Grissom är min enda vän.. 

Skriv din åsikt
Postat av: Emmy

JAg håller med om de emellanåt töntiga inslagen i Sofi´s mode.. men man kan ju hoppas på att sådana försvinner med tiden :D

2006-02-17 @ 11:32:14
URL: http://www.emmyt.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0