2006

Återigen ett nytt år, helt sanslöst hur fort tiden faktiskt går.

Gårdagen spenderades först på jobbet, och därefter hos Josefina. Vad kan man säga? Helt galet med folk i den lilla, lilla ettan.. Kvällens stjärna (alla kategorier) var Camilla, som var sprudlande glad konstant. Man blev helt salig bara av att veta att hon var där. Albin står för kvällens telefonsamtal, då han ringer min mamma för att önska henne ett gott nytt år, och kvällens nära-till-tårar står Petra för, som när hon kramar om mig ute på stan klämmer fram ett; "Pernilla! Jag vill ju va med dig på nyår, jag blir så glad av att se dig, kolla! Jag gråter ju nu! ooh..". Bra Petra. Väldigt rörande! :P Dock så var Josefina och jag ytterst pigga imorse när vi vaknade. Gjorde god frukost, såg MTV Movie Awards & Twins, för att sedan kila iväg till ICA där vi pantade burkar så det stod härliga till. Kortfattat en trevlig kväll, kul med så mycket folk. Alla var glada, och vi hade faktiskt Bruce i högtalarna. Me like yesterday.

Jag föreslår att vi från och med nu glömmer år 2005, som var en dans bland taggar och inte bland rosor. 2006 får stå för ett nytt kapitel. Jag tycker att vi börjar med en spännande och kittlande inledning snarast.

Nu ska jag sova bort det sista ruset, för imorgon är det en sprillans ny dag! (No shit?)

Skriv din åsikt
Postat av: Tümi

Hej! Jag höll mitt löfte, skaffade blogg igår. Ska dock skriva vettigare inlägg snart.

2006-01-03 @ 22:38:46
URL: http://wolf.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0