Arton

Jag ber om ursäkt för det lilla uppehållet på hela FEM dagar. Jag måste vara en av de värsta bloggarna ever. I alla fall, ska vi ta en kort uppdatering?

I lördags var hela familjen och alla vännerna här för att fira mig! Efter många om och men så var vi tillslut sjutton personer i köket som spelade Cranium, vilket var ruskigt roligt. Alla var osams, alla skrek och pappa var helt vilsen. Att beskriva allt min pappa gjorde är faktiskt omöjligt, så ni får helt enkelt låtsats om att ni var där och upplevde allt! Stort tack till vännerna och familjen för en kul kväll! :)

Igår fyllde jag minsann arton år, vilket genererade en hel del pengar! Aldrig fel...

Idag har har jag varit i Eskilstuna, där jag shoppat en aning. Det blev ett hårspänne med en fjäril/slända, jag har svårt att avgöra vilket. Två linnen, långa med brottarrygg. Ett grönt och ett ljust aprikostfärgat. Ett par vita, spetsiga partyskor, ett halsband med en vit hajtand, en present till mamma, block till skolan och ett fotoalbum! Rätt okej inhandling. Jaaa, just ja, jag var ju och skaffade min första tatuering också! ;) Jag var så sjukt äckligt nervös innan, trodde nästan att jag skulle kräkas. Men tillslut tog jag mig samman, och det gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde. Så när min digitalkamera är lagad så kommer det nog komma upp en bild!

Senare idag så kom Alb och Petra förbi, vi drack kaffe och körde lite frågesport. Gud så mycket jag älskar frågesporter, det kan OMÖJLIGT finnas något roligare. Jeopardy is my life! Japp, jag är en riktig nörd. And I love it!

Lite allmänna tankar som snurrar omkring i mitt huvud för tillfället då? en svag, pirrande glädje i maggropen, för snart är det februari. Det betyder att det snart är mars, och då är det strax april, och när det är april så är det sol och värme! Aaah, ge mig solen! Värmen! Kjolar, tunna skor och solglasögon! Jag vill ha det nuuu. I övrigt är jag redan less på skolan, och så borde jag ta tag i mitt körkort. Någon som vet hur man får arslet ur vagnen och faktiskt skaffar ett körkort? Give me some answers.

Jag tänkte nu ge ett litet smakprov på vad som kommer hända i denna blogg nu i framtiden;

Jag kommer lägga in en ny kategori som heter minnen, där det rent logiskt kommer dyka upp en massa galna minnen från mitt liv. Kan bli spännande och se ifall jag kommer ihåg några.

Jag kommer lägga upp ännu en ny kategori, med lite finurliga frågor, lite Jeopardy / Vem vill bli miljonär stuk över det hela.

Jag ska lägga ut listan på allt det som jag ska göra under min livstid.

Det kommer bli mer bilder, mer citat och mer bokrecensioner. (Nu snarast kommer en recension på Veronika bestämmer sig för att dö och sedan Att komma hem ska vara en Schlager)

Kanske lite trevliga listor? Vill vi ha massor med listor i den här bloggen?
Vad vill ni läsa om egentligen? Jag får mest kommentarer på de inlägg som handlar om jag jag tänker/tycker osv. Är det sånt ni vill ha? People, mina kära läsare, det är NI som bestämmer. Kom med förslag, jag gillar när folk tänker för sig själva! :) Nu ska jag, efter att ha uppdaterat detta inlägg, lägga upp en kul bild och ett citat! Sedan vill jag att ni skriver om vad just NI vill läsa om! Take care!

Skriv din åsikt
Postat av: Tess

Är också sugen på tatuering faktiskt. Vad var det för en du gjorde och vad kostade den?

2006-01-24 @ 19:01:02
Postat av: Tess

by the way - Grattis i efterskott! :)

2006-01-24 @ 19:01:39

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0