Besatt

"Råkade" skicka iväg en cdon beställning igår.. som vanligt!
Den här gången blev det;

3 DVDer med Vänner- avsnitt
Miguel de Cervantes Saavedra - Don Quijote av la Mancha
Pamela Anderson - Star Struck
Klas Ericsson - Sex, droger & tinnitus
Folke Tersman - Fem filosofiska frågor
Mitch Albom - Fem personer du möter i himlen
Fjodor Dostojevskij - Idioten

Så ni kan ju vänta er lite bokrecensioner på dessa böcker så småningen om.. Varför kan jag bara inte läsa ut alla de böcker jag har? Nejnej, jag måste köpa nya med jämna mellanrum! Jag är besatt utav cdon. Det är nästan läskigt..

Snart så kommer Negern, vi ska se en film och bara slöa. Imorgon ska jag upp och jobba vid halv nio, och sen på kvällen är det fest! Härligt härligt! Hej!

Skriv din åsikt
Postat av: Malin

Yeah, jag älskar recensioner och jag är faktiskt nyfiken på Pamelas bok, det blir kul att se dina bokrecensioner sen :)

2006-01-27 @ 20:28:17
URL: http://popito.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0