Skönt

Jaha, nu var skolan igång igen ordentligt. Det känns som vanligt, varken upp eller ner. Vill bara att det ska vara sista året nu, för det är då man läser alla roliga, självvalda ämnen. Det här suger. MEN! Två glädjesaker; Matte B kursen tog slut idag, genom ett kursprov. Alltså ingen mer matte NÅGONSIN för min del. Bara det får en att stå ut med vintern. Nummer två är att Naturkunskap B tar slut imorgon, och det enda vi ska göra imorgon är att utvärdera och få våra betyg.

Ni har inte en aning om hur djävulskt skönt det är att bli av med de ytterst hatade naturämnena. Nu finns det bara ett ämne kvar som plågar min själ; Spanskan. Spanskan är: Tråkig, långtråkig, sövande, irriterande, hur tråkig som helst, århundradets sömnpiller, säsongens skolkobjekt, något att kräkas på... Ja, ni fattar nog vad jag vill komma fram till.

Ah, min älskade Lina fyller nitton idag, massor med grattis till henne. På lördag ska det firas, och det ska bli rejält! :)

NU däremot så ska jag tvätta bort allt smink, byta om, borsta tänderna och hoppa direkt ner i säng, utan att passera gå. (Någon, NÅGON har spelat på tok för mycket monopol)

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0