Lasse är Gud.

Lasse- konserten i torsdags var helt lovely. Lasse är ju bara för mysig. Petra och jag tog det lungt på en kulle lite längre bak, där vi hade uppsikt över hela stället. Gåshuden kom lite titt som tätt, och enbart tack vare Lasse. Stort Liv, Ingen soldat, Söndermarken, Min älskling har ett hjärta av snö... Ah, extas.

Linköping var ju i övrigt ett trevligt tillhåll, trots deras utomjordiska dialekt. Petra och jag förstod ingenting någonsin. Men vi klarade oss rätt bra ändå. Jag lyckades investera i ett par slip- in skor, ett par shorts, ett Strat Boys- linne, en bok, Body Shop grejor, ett armband.. 

Mitt och Petras planerade äta-ute besök grusades, det blev istället en svettig fiskburgare på McDonalds. Men kaffet är gott där, så jag klagar inte.

Vad ska man säga? Det är ett skönt liv.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0