Paus eller något åt det hållet?

Det verkar som om min blogg har tagit en sommarpaus. Det blir nog bäst så, värmen gör att jag inte har någon ork att sätta mig framför datorn och uppdatera. Jag jobbar praktiskt taget dygnet runt nästa vecka, och efter det åker jag till Bulgarien i två veckor. Så då bör vi inte räkna med några uppdateringar. Men från och med den sjuttonde augusti och framåt så skall bloggen uppdateras dagligen, så som det brukade vara.

Men kanske att jag hoppar in här ibland och publicerar något meningslöst litet inlägg.

Typ som handlar om det faktum att jag ligget åttio kronor back på betalkortet. Och jag har inte ens kredit.

Ny kategori dyker upp nu till hösten; Projektarbetet. Jag ska skriva en bok. Kan kanske bli kul att följa mig våndas i skrivkramper och fantasiproblem. Kan bli frustrerande. Blir troligtvis skrattretande. Jag vet ju i alla fall vad jag ska skriva, så vi slipper panikattack.

Jag vill även påpeka att jag numera tror att jag gått och blivit en eremit.

Och slutligen vill jag bara säga det att den värsta frågan jag vet har dykt upp en hel del på sistone; "Aha, så du är vegetarian. Varför då?"

Varför? Tänk efter en gång eller två och lägg sedan en bra gissning. Jag hyser agg mot människor. Alltså har jag blivit en eremit. Förhoppningsvis går detta över under Bulgarienresan. I annat fall är det synd om min kära resekamrat Petra.

Nu blir det alltså troligtvis paus. I övrigt så ska jag gå och sova nu, det känns som om jag inte sovit på ett halvår. Väck mig inte tidigt imorgon.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Det har kommit en vädjan till bokberoendebloggen, du är den som har mest erfarenhet att skrapa fram sånt här. Come on! =). (Skickar förmodligen öven ett sms för att göra dig uppmärksam, om jag hittar mobilen)

2006-07-27 @ 00:06:25
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Petra

Snälla säg att du stänger idag!

2006-07-27 @ 15:26:34
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Haha, nej Petra. Men jag stänger idag, fredag. Men du jobbar ju inte alls innan vi åker, fusk! Jag jobbar 15-21.15 idag, 10-18.30 lördag, 12-21.15 söndag och 11-19 måndag. BAH!

2006-07-28 @ 13:24:08
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: P

Jag har bytt bort min måndagstid. Sabina bad om det så jag tackade och tog emot =)

Jag har allt det där redan, ska börja tvätta och packa ikväll. Tar med hårinpackning också. 7000kr tar jag i fickpengar. 500kr om dagen får fan räcka. Låter det vettigt? bajs jag har panik. Ska jobba med laget imorgon också. Syns vi på Amazon?

2006-07-28 @ 18:58:24
Postat av: Pillan

Hårinpackning har jag med, men det skadar inte med två, slitet lär det bli. Sjutusen låter bra, det blir nog nått liknande för mig. Billig mat = mer pengar till dricka och annat skit.

Amazon syns vi inte på, med mina jobbtider så behöver nog jag vila ut. Två hela veckor av amazonfestande i Bulgi får räcka för mig! :)

Vi måste se till av jag inte glömmer biljetterna. Och ditt pass, lilla vän, det tar JAG hand om när vi har visat upp dem på arlanda. Jag är bra med pass. Jag har haft Lina's i över ett år! :)

Jag skriver det här på din blogg också, ifall att.

2006-07-28 @ 22:09:45
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Petra

Precis, har också tänkt äta så billigt som möjligt.

Okej, vi har ju lagfest innan så jag ska nog släpa mig dit. Fårse hur länge jag blir kvar. Kanske smiter ut bakvägen när ingen ser =).

Hur mycket snus har du med dig kvinna? Jag har lite ångest för det där. Var på ÖB idag när jag endå var inne så jag kan stå för allt shampoo och balsam ifall du tar med lite tvättmedel och några nypor? (Och plåster!) =) Jag har även köpt en korsordstidning vi kan roa oss med vid poolen när vi tröttnat på vårt spel. (när betalar vi taxfree varorna? Kommer det faktura på det?)

Ja tack du får gärna ta mitt pass och försäkringspapprena som måste släpa med.

Hur många par skor ska man ta? Jag börjar få lite ångest, väskan kommer bli proppad.

2006-07-28 @ 23:40:46
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Jadu, jag har en stock inhandlad. Men jag är rädd att det inte kommer räcka, eftersom folk "lånar" av en, plus att jag är bra på att tappa bort dosor. Men vi kan ju alltid köpa en stock på arlanda och dela på. Schampoo och balsam har jag, men jag kan nog behöva mer! Jag kan ta med nypor ifall du tar med en klädlina! Tvättmedlet är redan nedpackat! Korsordstidning är ett bra drag!

Min väska är redan proppad, och jag har fyra eller fem par skor med mig. Men då är två par tofflor/flipflop.

Taxfreevarorna betalar vi på planet, antingen tar du ut pengar till det, eller så sätter du in det på mitt kort så betalar jag det på planet. Du har handlat taxfreevaror för 819,50 :-

Och ifall du ska växla pengar på arlanda, boka det SENAST imorgon (söndag), annars kan de inte garantera dig pengar. Ta butiken i terminal fem som din butik, för vi avgår från terminal fem!

Plåster är nedpackat. Alla piller vi kan tänkas behöva likaså.

VAD DU ÄN GÖR! Glöem inte engångskameror! Jag har fyra stycken med mig! =) Ja ja, jag ringer dig imorgon efter jobbet, stänger så jag ringer vid tio! (Kopia till din blogg blir det också!)

2006-07-29 @ 22:03:17
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Karoline

Jag vet, röda handskar finns på H&M men det är just bilhandsken jag är ute efter. Den röda, såklart.

2006-07-29 @ 23:25:29
URL: http://thatshot.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0