Solna i övrigt..

Solna är en mysig liten förort. Mogges lägenhet är underbar.

Vi tog en tripp till Kista Centrum där de har på tok för många affärer. Relativt fattig efter Brucebiljetten så investerade jag enbart i ett par gröna caprijeans som var helt galet snygga, och i en superfin klänning. Och så blev det ju självklart det obligatoriska; Utländsk modetidning och snus på pressbyrån.

På måndagkvällen kom Camilla, en av Morgans vänner förbi. Jag har inte träffat Camilla på tolv år, men ändå kände hon igen mig fullständigt. Kanske ser jag ut som en sexåring? Haha. Trevligt var det i alla fall.

IKEA på hemvägen, jag plockade på mig lite flytta-hemifrån saker. Tänkte börja samla ihop allting lite smått nu, då slipper det bli så dyrt när man väl flyttar. Väl i kassan på IKEA så står det någon Indier av det manliga könet i kassan, och han var den segaste kassören jag träffat på i hela mitt liv. Vi hade två kunder framför oss när vi ställde oss i kön, och de kunderna hade cirka sju varor styck. Tjugo minuter i kö. Sanslöst.

Nu blir det sängen med en bra bok, för jag börjar jobba nio imorgon. Sedan ska jag klippa mig och hämta ut Bruce- biljetterna. Bruce. Kan inte sommaren ta slut så att det blir den 30e oktober istället?

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0