Bokberoende!

Min nya bokblogg ligger uppe nu - bokberoende! Där kommer jag härmed att lägga upp alla bokrecensioner, och eftersom jag varit så dålig på att publicera här på sistone så kommer det dyka upp en hel del där! Den bloggen är till för alla som liksom jag älskar böcker, så antingen kan ni tipsa mig om böcker där, eller bli tipsade av mina recensioner! Och jag vill hemskt gärna att ni som läst de böcker jag tipsar om ger era egna tankar kring böckerna - på så sätt blir bloggen till för alla! Lovely!

Nu har jag publicerat en hel del recensioner, och mer blir det imorgon. Jag har en sisådär trettio recensioner som ligger och väntar.. Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Krig och Fred!

Imorgon blir det träning innan jobbet, det var längesen sist och det ska bli ruskigt skönt!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Vilken tid jobbar du? VILKEN TID JOBBAS DET?

2006-06-18 @ 22:02:18
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0