Fest i Flen

Jag måste ju uppdatera om hur kul fest i Flen var iår! Efter stängning på jobbet knallade jag dit, där jag träffade Tina och Agge. Vi gjorde öltältet till vårat ställe för kvällen, där vi drack för mycket, dansade för mycket och gjorde alldeles för många skumma saker. Bandet som spelade var alldeles ruskigt bra, de spelade bara massor med gamla rockhits. Jag var verkligen i sjunde himlen!

Annars så har jag jobbat hela hela helgen, riktigt långa pass dessutom. Jobbade även i måndags, så det var verkligen guld värt att Petra jobbade åt mig idag så att jag kunde vara hemma. Mogge och Marcel kom ner, vi åt god mat och hade det riktigt mysigt. Vi har bokat in fler gånger som de ska komma ner hit, vilket är riktigt bra då jag inte gillar att vara utan dem. På tal om att vara utan någon så måste jag höra av mig till Sam snarast.. Memo till mig själv alltså.

Oh, jag måste berömma mig själv! Idag efter att Stockholmarna lämnat oss och maten var uppäten så knallade Mamma och Pappa iväg med hunden. Då passade jag på att diska ALL disk, torka allting och ställa in allt i skåpen. En stor eloge till mig som aldrig gör något vettigt annars! :)

På tal om det måste jag hänga in lite kläder nu.. Sedan blir det sängen, jobbar 09:00-18:00 imorgon, mardrömspass så här innan midsommar!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0