Amazon

Igår tillbringade jag dagen i Solna, där det åts god mat, dracks gott vin och shoppades måttligt. Det enda jag hittade var en scarf och två par leggings. Riktigt uselt shoppat av mig alltså.

Väl hemkommen var jag hur trött som helst, kände bara att sängen var den enda jag ville umgås med - och då ringer Petra. "Hey, fest på Amazon, du ska med!" Mer död än levande tackade jag trots allt ja, utan att veta varför. Men väl på plats var jag ruskigt pigg, och tillsammans med Petra så gjorde jag slut på vaniljvodkan i baren. Vi lyckades träffa alla kunder vi någonsin haft, vi spanade in en viss rumpa som är i en klass för sig, vi gömde oss för stalkers och vi (eller snarare jag) lyckades tappa kortet till våra jackor i garderoben. Hmm...

Det bästa som hände under kvällen (eller kanske inte hände..) var att jag inte gjorde illa mig eller ramlade! Jag har en tendens till att kunna göra mig själv ruskigt illa på fyllan, men det enda som hände igår var att jag skrapade upp handen på toalettdörrens lås, och det kan jag leva med!

Tillslut vandrade jag hemåt, och var hemma runt två- tiden. Då påpekar min kära mor att jag ska vrida fram klockan en timme - FAN! Då missar jag ju en timmes skön fyllesömn, och det vill man inte. Men jag gjorde så ändå, klev ur sängen vid elva imorse, åt en tunnbrödsrulle och åkte sedan till gymmet. Och härmed vill jag tipsa alla om en viktig sak här i livet - träna aldrig bakfull! That's it.
 
Nu ska jag ta itu med alla mina bestyr, genast! Det finns mycket att göra, men kaanske så hinner jag med ett eller två inlägg till ikväll.. Den som är vaken får se!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0