Ännu mer Carolahat, och massor med Brucelove

Nej, nu är jag i färd med att lyssna igenom en Bruce- skiva, enbart för att få Carolas låt bortspolad ur öronen. Tacka vet jag Bruce, det är äkta känsla. Carola kommer nu tro att hon vunnit bara eftersom Gud är på hennes sida, och därför måste hon frälsa alla med sin musik. Carolas musik får mig att vilja dö och hamna i helvetet. Hur kan man ha en symbol för kristus på armen när man sjunger med helvetets alla giriga elda brinnandes i ögonen? Carola gör mig kräkfärdig.

Jag råder er till att lyssna på Bruce Springsteen - Seaside Bar Song. Eller Dire Straits - Heavy Fuel. Ifall jag på måndag i skolan hör någon nynna på Carolas låt så ska jag hälla en mugg skållhett kaffe över den personen. GAH!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Angående din kommentar. Jag vet. Angående Carola. Värdelös. Angående The Poodels. Pinsamt.

2006-03-19 @ 16:53:01
URL: http://www.whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0