Champagne

Idag har jag hunnit med det mesta! Började jobba klockan nio, slutade tolv då jag begav mig till skolan, hade två lektioner och gick sedan ner till gymmet där jag körde slut på mig totalt. Knallade sedan hem och slöade lite.

Föräldrarna och jag har druckit champagne idag, vi var ju tvungna att fira den nya bilen vi var och hämtade idag! Champagne en onsdagskväll är lyx. Nya bilen är dock röd, och jag hatar röda bilar...

Nu är klockan mycket med tanke på att jag har prov imorgon, som jag ännu inte pluggat ett dugg till. Så jag ska slänga mig i sängen nu och läsa på lite. Men proven i psykosocialtarbete brukar vara kanske lätta, jag har ju faktiskt fått MVG på alla hittils!


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0