Dålig bloggare

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera här på sistonde, men jag ska skärpa mig. Skolan drog igång efter en skön veckas lov, jag har jobbat, tränat och sovit. Kanske var det så att jag snackade så mycket strunt här på bloggen att den själv valde att ta en paus. Jag vet inte. Nu har jag i alla fall uppdaterat med ett nytt boktips, det första tipset från mina böcker inhandlade på årets bokrea. När jag kom hem från firmafesten i lördags förra veckan, två på natten, så bestämde jag mig för att börja läsa den boken. Varför man nu i onyktert tillstånd bestämmer sig för att läsa tre kapitel och sedan slockna kan jag tyvärr inte svara på. Blev klar med boken i tisdags, men fick ändå inte arslet ur vagnen och skrev en recension. Men nu är den i alla fall uppe!

I övrigt är det inte mycket nytt som hänt. Jag har jobbat torsdag och fredag, jag ska jobba idag och jag ska jobba imorgon. På måndag med dessutom. Sanslöst mycket jobb, men man blir ju alltid lika glad den tjugofemte varje månad. Snart har jag slitit i två år på våran kära ICA Kvantum butik, och jag måste säga att jag trivs. Visst, jobbet är varken utmanande eller utbildande, men mina kollegor är de mest fantastiska människor jag någonsin mött! Man har aldrig en tråkig stund med dem, oavsett vem av dem det är. Det är så underbart att människor av olika kön, olika åldrar och med olika intressen kan fungera så bra ihop! Jag röstar för firmafester en gång i månaden! ;)

Petra, som också bloggar, skrev ett inlägg om vem hon egentligen är, då många som läser bloggen (kanske de flesta, och dte gäller alla bloggar) inte känner personen i fråga. Därför ska jag också skriva ett sådant inlägg, för vad vet ni vid det här laget egentligen? Att jag läser mycket böcker, jobbar på en ICAbutik och går i skolan. Typ så. Så ett inlägg om mig som person är att vänta, kanske idag, kanske imorgon.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0