Dåliga jag.

Jag är återigen en dålig människa. Idag skulle jag tvätta, packa allt inför Polenresan, städa lite och dessutom komponera ihop en Short Story Analyze som ska in imorgon. När började jag med allt detta? För cirka tio minuter sedan.. Varifrån kommer denna dåliga karaktär? Analysen är värdelös, känns som om en treåring skrivit den. Tvättmaskinen är i full gång, men kommer allt få plats på tvättställningen? Rummet är fortfarande ett bombnedslag, fisken simmar i gråbrunt vatten och det enda jag har packat är en handduk och ett par sockor. Hur mycket kommer jag hinna göra imorgon? Jag går ju i skolan först, och sedan bär det av till jobbet. Jag känner att paniken börjar sätta in lite smått nu..

Jag är helt fantastiskt bra på att distrahera mig själv. Under tiden som jag jobbat med analysen har jag hunnit besöka cirka sjutton bloggar, min mail, fyra totalt ointressanta sidor och sedan har jag även spanat in de senaste bilderna på Celebworld.com... Klockan är snart tio, och jag borde hinna sova lite inatt också.
Jag måste sluta upp med alla mina små egenheter som gör att jag inte kan få saker och ting gjorda i god tid. Jag måste även hinna blogga väldigt mycket nu ikväll, eftersom jag MAX hinner ett inlägg imorgon, för att sedan åka till Polen på tisdag morgon. Så efter det kan ni vänta er ett inlägg tidigast på lördag. Sanslöst..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0