Ett försök till att vara duktig

Oj oj, håll i er; Jag är bestämt mig för att vara VÄLDIGT duktig idag/kväll. Jag har nämligen bestämt mig för att plugga massor ikväll, så att jag har mer ledig tid över framöver som får gå till att träna, jobba och umgås med vännerna. Så nu ska jag;

Skriva om en spanskauppsats som min lärare inte riktigt gillade. (Jag hade lyckats byta ut verbformen för "jag" till alla andra möjliga former, trots att jag mycket väl vet att det inte ska vara så, efter att ha läst spanska sedan sexan bör jag inte ens göra ett sådant misstag.)

Jag ska skriva "a commenting essay on a news article", till min engelska skrivkurs.

Jag ska börja lite på mina instuderingsuppgifter till Kultur&Idéhistorian.

Jag ska påbörja min "analyze of a short story" till engelska skrivkursen.

Sedan kommer jag vara helt död i skallen. Det roliga är dock att jag ska ha en muntlig spanskaredovisning på tisdag om en bom jag läst på spanska. Det lustiga är att jag inte sett röken av den där boken sedan oktober/november, då vi fick dem av läraren. Och ingen annan har samma bok, så jag ligger lite risigt till... Hur ska jag klara mig ur detdär?

Idag har jag degat i sängen till halv elva, tränat och sedan inte gjort ett jäkla dyft. Så nu blir det pluggande för hela slanten! Wish me good luck! ;) (Jag tror att jag kommer ge upp efter att ha gjort spanskan.. Spanskan tar död på mig..)

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0