Förslag?

Well, nu bär det av till rummet där jag måste röja undan lite innan det är dags för att sova. Jag får se ifall jag hinner med bloggen imorgon, men annars så får det bli efter Polenresan. (Då kommer det givetvis bli ett inlägg om resan, med många bilder ifrån koncentrationslägren och dylikt.)

Under tiden kan ni få fundera på lite saker. Jag har ju kategorin "Våga fråga", där man gärna får ställa en fråga, så hjälps vi alla åt med svaret. Filosofiska frågor är rejält uppskattade, jag gillar att klura lite! :)
Sen kan ni ju gärna få meddela ifall det är något ni saknar i min blogg, kanske en viss kategori eller vad som helst. Jag är öppen för förslag, så kommentarer om detta är uppskattade! Jag vill ju självklart att den här bloggen ska vara något mer än korta texter om min gråa vardag!

Ha det fint!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Jag har en viktig fråga. Är det kräkmedel i systemets sprit? Vad är det isåfall för jöns som öppnar flaskorna, häller i kemikalierna och sedan tillförsluter dem igen?

2006-03-27 @ 00:52:00
URL: http://www.whoppe.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra initiativ, Petra! Detta tåls att klura på!

2006-03-27 @ 15:09:57

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0