Jag hatar Carola

JAG HATAR CAROLA. Jag hoppas att hennes stämband sluta fungera, så att jag aldrig mer behöver höra hennes vedervärdiga röst. Hon är någon form av psycho-plastikopererad version av KristiBrud. What's the deal? JAG HATAR CAROLA!

The Poodels var de enda som gjorde någon som kan liknas vid musik, nämligen rock. Rockmusik skulle jag kunna skriva hundratusentals sidor om, eftersom rock är lika jäkla nödvändigt för att leva som syre. Utan rocken skulle jag dö. Så enkelt är det. Och därför hatar jag Carolas psalm- smöriga äckellåtar. När tänker Bruce Springsteen ställa upp i melodifestivalen?


Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Älska Carola!

2007-05-30 @ 16:37:15

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0