Kolasås

Kolasås

Eftersom jag lite inofficiellt inlett en kampanj där jag publicerar bilder på Petra, så passar den här bilden alldeles utmärkt. Detta förestället då Petra, iklädd en överstor träningsTshirt. Bilden är tagen någon gång under 2005. Kvällen var trevlig, vi var några stycken som spelade Monopol. Men det brukar ju bli så att efter att man bjudit in vår kära vän Anton Brew, så sker det alltid en hel del "olyckor". Den här olyckan var sådan att Anton, i en tillfällig släng av någon form av rabies, bestämde sig för att kleta in sitt ansikte med kolasås, och sedan gnugga sitt ansikte i Petras ansikte. Resultatet syns på bilden. Jag råkade dessutom ut för samma behanling, och jag kan meddela så här i efterhand att det är svårt att tvätta bort kolasås när den väl har hamnat i ögonen.

Tack för att du så hemskt gärna medverkar på bild Petra! :D


Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Åh herregud vad jag ogillar dig just nu.

2006-03-15 @ 11:22:31
URL: http://www.whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0