Meningslös söndag as always

Den här söndagen är knappt värd att nämnas. Idag har jag;

Tränat, städat åt fisken, tvättat lakan, tvättat svart, tvättat färgat, kammat hunden, pluggat spanska, duschat, ätit mat, slöat.

Alltså en totalt meningslös dag.

Imorgon kommer det att bli ruskigt intressant i skolan, för vi får nämligen besök utav Benjamin Grünfelt, som är ett tidsvittne från Förintelsen. Han har suttit på flera olika koncentrationsläger, bland annat Auschwitz. Så den föreläsningen kommer jag nog aldrig glömma.

Den här veckan måste jag få klart lite skoluppgifter, eftersom risken finns att man halkar efter den veckan som klassen tillbringar i Polen. Plus att jag knappt hinner plugga något alls i helgen, då jag jobbar på fredag, ska till Stockholm på lördag, och till Eskilstuna på söndag. Fullt upp hela veckan alltså. Jobbar dessutom imorgon och på onsdag förmiddag..

Tatueringen har redan fått sårskorpor, jag är ett underverk när det gäller att läka snabbt! :D

Godnatt!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0