På G

Idag - Jobba
Imorgon - Åker till Polen
På fredag - Kommer hem från Polen
På söndag - Bio, Brokeback Mountain
Nästa fredag - Åker till London

Mycket på gång, och jag ser fram emot allt, speciellt Brokeback Mountain! =) Man har ju hört att den filmen skall vara ruskigt bra, så jag har stora förhoppningar!

London kommer att bli mys, jag har saknat den staden. Jag gissar på att den helgen kommer inehålla en aning shopping och väldigt mycket vin. (Min bror, Sam och jag är alla riktiga vinpimplare).

Men nu tackar jag för mig för ett tag, för nu är det mat, och sedan så hörs vi på lördag då det blir ett inlägg om Polenresan! Ha det fint alla!


Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Ring mig så fort du kommer hem, för det första vill jag veta hur ni haft det, för det andra vill jag prata med någon över 14 och under 20 och för det tredje så har jag vissa upplysningar som du kan behöva inför framtiden =) Det är nästan så man saknat er dessa dagar. Lite tomt sådär.

2006-03-30 @ 19:19:30
URL: http://www.whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0