Skola as always.

Skolan är väldigt seg. Imorse drog jag mig hit vid tjugo i tio för att gå på Kultur&Idéhistorian. Har vi nån lektion då? Neej. Så nästa lektion började tio i elva. KUL!

Innan skolan var jag dock iväg för att hämta paket på posten. Födelsedagspresent åt bror, och två säsonger vänner + filmerna Wicker Park & Fahrenheit 9/11. Så nu har jag mycket filmmys framför mig ihop med Albin och Petra.

På tal om ingenting, den där spanskaboken jag skulle läsa, som jag tappade bort i höstas - den har återvänt! Jag ska redovisa den idag, och fick tag på den igår. Så efter att ha läst första och sista kapitlet så har jag en halvkrallig redovisning klar. Haha! =)

Jobbet igår sög.. Jag var på dåligt humör, Rikard var på dåligt humör, alla kunder var på dåligt humör, och vi retade oss sjukt mycket på varandra och på allting. Men nu hinner jag ta igen mig lite, och försöka bli lite glad, eftersom jag inte ska jobba förens på lördag!

Dags att renskriva bokrecensionen..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0