Tråkig måndag.

Om en halvtimme öppnar gymmet, då ska jag bege mig ner dit. (pip-pip-ipdip-pip) Sedan ska jag till jobbet, slita lite, för att sedan gå hem och sova. Tråkig (ko-ko-ko-ko-do-ko-do) dag helt enkelt. (beo-beo-beiio)

"ljuden" i parantes är (pioch-pioch-pioch) är Petra påhitt. "Skriv dit alla ljud som jag gör!" Petra är numera klassad som en första klassens idiot. Jag tänker aldrig mer umgås med henne. Förutom imorgon då vi ska se Vänner säsong sju och åtta ihop med vår gode vän Albin a.k.a. Albus.

Nu tänker jag dra mig ner mot gymmet.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Den stora frågan är, är det jag som är idiot för att jag gör ljuden eller är det du som är idiot för att du faktist skriver ner dem? Tricky!

2006-03-13 @ 17:14:10
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0