Vårtecken

Snön är borta från trätrallen på altanen - ett säkert vårtecken. Jag och hunden gick ut där, bara för att återigen känna på hur det är att gå på någonting utomhus som inte är täckt av snö.. Solen har skinit idag, så pass mycket att man nästan blev lite bländad.

Har ni sett några säkra vårtecken?

Oh, Amazonfesten som äger rum på skärtorsdagen är något att se fram emot. Men eftersom alla mina vänner kommer att vara där tidigt p.g.a. innebandyn äter middag innan, så var jag ju tvungen att hitta några andra att gå med. Så nu är det jag, Helena och Florence från jobbet som ska dit ihop! :) Hur kul som helst. Jag och två stycken 'nästan trettio'. Hur fräckt som helst.

I övrigt så är det fortfarande sjukt kallt, därav varför jag nu ska slänga mig i badkaret en stund. En bra bok får göra mig sällskap, och jag ska börja på en ny. Vilken vet jag dock ej, jag har så svårt för att bestämma mig. En klassiker, en lättsmält, en serie, en skräck, en deckare? Sjukt svårt val.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0