Väskan

Väskan

Eftersom så många har gjort just detta, vill inte jag vara sämre! Detta är alltså vad som finns i min ständige följeslagare, väskan (som förövrigt är sjukt snygg i brunt "fejkskinn", trots att den ser svart ut på bilden, 300:- på Lindex);

- Rosa 6GB iPod
- Samsungmobil
- Göteborgs rapé snusdosa
- Nyckelknippa
- Skrivhäfte för fem ämnen
- Lärobok i Psykosocialtarbete
- Kalender
- Stora solglasögon
- Namn/passerbricka till jobbet
- Passerkort till skolan
- Bok, Oscar Wilde's "The picture of Dorian Gray"
- Helosansalva till nya tatueringen
- Liten tub idominsalva
- Stor plånbok
- Elizabeth Arden Eight Hour Cream

+ en massa pennor, sudd och lypsyl, vilka jag inte orkade plocka fram!

Nåå, vad finns i era väskor? Alla som känner för det är utmanade, lämna gärna en kommentar sen så jag får se vad folk egentligen släpar runt på!


Skriv din åsikt
Postat av: kristian

kan du skriva krönikor

2007-02-28 @ 14:53:58

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0