Dessa dagar..

Jag har haft en väldigt tråkig dag. Gick till skolan tidigt imorse, men då var lektionen inställd. Så jag hade hål till tjugo i två, men smart som jag är utnyttjade jag tiden till solning och träning. Sedan hade jag engelska nationella, muntliga. Gick bra det. Nu orkar jag inte tjata vidare om min dag..

Jag är helt galet fast i min bok. Stephen King - Sömnlös. Hur kan man skriva så bra som han gör? Det skulle jag vilja veta.. Boken är lika tjock som Göran Persson, och huvudpersonen är en sjuttioårig man som inte kan sova. Låter det intressant? njaaae? Men tro mig, LÄS! Grymt bra.

Jag längtar till Lasse- konserten. Massor. Och Bruce spelar i Globen på söndag, kommer jag vara där? Nej, för jag tog livet av mig eftersom jag inte fick tag i biljetter.

Imorgon börjar jag tolv. Har mentorstid och svenska. Sedan slutar jag. Börjar sedan jobba halv fem. Kul dag? Inte särskilt. Jag har en svag känsla av att jag stänger med en helt fruktansvärt person imorgon. Alla mina kära kollegor i kassan har nog redan gissat rätt. BAH!

Nej, imorgon på förmiddagen blir det promenad och en liten solning på baksidan ifall vädret tillåter. Nu ska jag hoppa i säng med Stephen King. Myspys.


Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Det var nog ett ? inlägg. =)
Jag kan upplysa dig om att adlen jobbar imorgon. Vet inte om hon stänger, men jobbar gör hon.

2006-05-16 @ 21:59:38
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Adlen jobbar, det vet jag! jag tänkte mest på den som har jouren..

2006-05-16 @ 22:05:41
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0