Onsdag

Knatade upp på tok för tidigt imorse för att kila till skolan och skriva Nationella Provet uppsats i Engelska B. Det gick helt överkomligt bra, och man var hemma igen vid halv elva för att bara ta det lungt. Ska iväg och jobba vid fyra, men jag har ju fortfarande tre timmars slappande framför mig. Jag borde ju iofs plugga lite, men jag känner verkligen inte för det idag. Det enda jag vill göra är att ligga i soffan och läsa min bok. Det är det som livet går ut på många gånger. Mestadels faktiskt. Vad skulle jag göra utan litteratur? Förmodligen skulle jag gå under fullständigt.

Fick nyss ännu en arbetstid på fredag vecka 20. Det tackar man inte nej till, jag har på tok för många utgifter jämfört med mina inkomster. Jag har ett paket med ett par skor och ett par leggings att hämta ut, jag har ett paket från Yves Rocher att hämta ut, jag har petat iväg ännu en H&M- beställning och jag har framkallat 93 bilder på nätet som kommer vilken dag som helst nu! Livsfarligt. Jag har ju även gått med i filmklubben för gamla Hollywood- klassiker, Casablanca och Borta med vinden landar i min brevlåda snart nog nu. Inte bra för ekonomin, Bulgarienresan vill ju gärna bli betald också. Plus fickpengar. Massor med fickpengar. Illa.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0