Tisdag..

Imorgon har jag typ den enda lediga dagen på väääldigt länge, så då ska jag försöka ordna en hel del bokrecensioner. Men jag kan inte lova något.. :)

Idag har jag faktiskt haft TVÅ lektioner, helt fantastiskt. Fast nu har jag iofs hål fram till engelskan, då jag ska redovisa. Sedan är jag klar med allt i Engelska B, riktigt skönt. Engelska Skriv tog slut idag, bara betygssamtal kvar! Riktigt skönt.. Och psykosocialt arbete är redan avslutat, ett klockrent MVG där, tackar! :)

Slutar skolan vid fyra, då blir det att springa till jobbet.. Bara det inte regnar när jag ska gå hem, då ger jag fan upp!

Okej, detta blev ett väldigt orelevant och ointressant inlägg, men jag struntar i det. Nu ska jag kila iväg och hämta lite OverHead papper, skriva ut lite grejer osv..

Löning imorgon! Lycka!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0