Valborg

Valborg blev, trots några missöden, riktigt kul! Posse och jag förstörde allas öron genom att sätta Patrik Isakssons "Faller du så faller jag" på repeat under tre timmar. Niklas gjorde slut på sin pappas bar, en riktig höjdare. Anders sa dock inte så mycket om det, han kom efter ett tag och festade han med. Martin (se bild nedan, tryck gärna på den), tog i alla fall priset i kvällens alla kategorier. Han var fullast, vingligast och mest högljudd. Han fick dessutom fnatt efter att Posse och jag berättat att de finns råttor i lösviktsgodis. Som tur var somnade han i soffan framåt halv ett- tiden. Då passade jag på att knalla hemåt, trött som vanligt. Men en kul kväll var det, Posse och jag har konstaterat att vi måste festa ihop mycket oftare! Inflyttningsfest nästa som sagt!





Nu måste jag ta tag i lite skolarbeten, typ min fördjupningsrapport om hur det svenska samhället tar hand om barn på väg in i eller redan i riskzon. Min lärare har satt fyra sidor som MAX, hur i helskotta ska detta gå till? Jag brukar skriva minst femton sidor när det gäller rapporter! Sanslöst.. Sedan blir det promenad med Petra i blåsten. Mössa borde man säker ha, men hur kul är det? Jag hatar stormvindar.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0