Alltid dessa tisdagar

Tisdagar är inga bra dagar. Först och främst måste man vara i skolan hela dagen, trots att man praktiskt taget bara har eget arbete. Och eftersom jag fortfarande inte är frisk kan jag inte kila iväg och träna, vilket känns helt värdelöst. Till råga på allt den här tisdagen så är Petra arg på mig, vilket inte känns sådär överdrivet roligt.

Jag borde försöka hitta Ida så att någon kan äta lite lunch med mig, men alla verkar mer eller mindre spårlöst försvunna. Här på 300-planet sitter bara massor med tråkiga människor ur klassen, vilket aldrig är någon höjdare.

Nu ska jag ta tag i en engelskauppgift, så att jag slipper dras med den resten av veckan. Skriva om tobakens historia, det känns ju lagom meningslöst.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Jag är inte arg, jag är mest besviken. Hade följt med idag om jag hade kunnat, var nyvaken när du ringde därav den korta tonen.

Vi får väl planera in en ny dag, fast jag har fullt väldigt länge. =/

2006-11-28 @ 13:28:04

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0