Anledningen till varför man ej ska ha telefon

Vaknade klockan åtta imorse av att jobbet smsade och ville att jag skulle jobba. Jag ville inte jobba, så jag bestämde mig för att ignorera smset och sova vidare. Drog mig upp vid halv elva, åt lite frukost - och då ringer jobbet.. Och när folk ringer så bör man svara. Jag svarade. Och nu måste jag jobba 15:00 - 21:15, vilket jag absolut inte har lust med. Visst behöver jag pengarna, men jag skulle ju ha världens bästa studiedag idag ju. Petra och jag skulle boka Londonresan, baka pepparkakor och bara ha de allmänt trevligt med kaffe och prat. Så var planen. Men tack vare jobbet så sket sig allt. I och för sig är man alltid tacksam den tjugofemte, men inte idag. Speciellt inte idag.

Så nu ska jag va med Petra snarast möjligt. Jag jobbar onsdag, så nu är det upp till dig Petra! Jag har tid alla andra dagar! Hänga på till Eskilstuna imorgon kanske? Eller film + allt annat på fredag?

Jag har även kommit på att Petra och jag borde ta tag i våran "köpa lotter" idé igen. Jag sålde ju faktiskt en dubbeltriss i fredags med en 10.000 kronors vinst! Lucky person!

Och jag måste umgås med Albin också. Lovade honom film förra veckan, men så kom jobbet emellan då med. Är jag verkligen den enda som kan jobba av alla extrajobbare? ICA borde se över den punkten snarast.. Ringa Malin och Lina ska jag också göra, det får bli ikväll efter jobbet. Nu måste jag blåsa håret och göra matlåda. BAH!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0