Att jaga upp sig över allt och inget

Det är galet nu. Alla möjligt människor jagar upp sig över studentbalen, studenten, en temafest som Petra och jag ska planera (festen är NÄSTA år, och vi har kommit så pass långt i planeringen att vi vet att vi vill ha festen. That's it!) och allt annat möjligt jagar folk upp sig över. Men jag klagar egentligen inte, kul att folk gillar idéer man kommer med. Och kul att folk planerar att faktiskt ta studenten. Man kan ju göra en Oskar (internt "skämt") och hoppa av med två månader kvar av gymnasiet.

Ta det easy. Jag föreslår att vi tar saker lite som de kommer. Ingen idé att jaga upp sig över det som man vet kommer att ske! För studenten ska vi väl ta, eller?

Roligast just nu? Att jag försöker övertala Sebbe att gå klädd som John Travolta i Saturday Night Fever på studentbalen. Det vore nått! Kul är det även att alla konstant idag diskuterat temafesten, och vad alla borde klä ut sig till. Galna idéer emellanåt. Det är kul att negern försöker lära sig att spela "Kung av sand" på munspel, och att Petra och jag bokat våra kalendrar fulla med skumma saker som vi ska hitta på enbart för att umgås.

I övrigt har jag galet ont i ryggen, det blev tyvärr ingen massage idag för massören var sjuk. Jag har dessutom ont i halsen, jag är snorig och allmänt ihjäl. Men Albin piggade upp mig med ett telefonsamtal för en stund sedan och tyckte att vi skulle se "Scarface" imorgon. Yes please!

Nu blir det läsning, "The Hound of the Baskervilles", och sedan tänker jag sova djupt.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0