Funderingar..

Sitter som vanligt och försöker få håltimmarna att gå aningen fortare. Funderar på ifall det finns något skolarbete som jag skulle kunna ägna mig åt, men jag kan verkligen inte komma på något! Men jag har ju hur mycket som helst att göra, så något borde jag ju kunna komma på? Men nej, helt tomt är det i huvudet.
Jag har redan gjort en engelska C uppsats, som egentligen skulle in förra veckan, men det hade jag helt "glömt" bort.

Jag skulle kunna söka lite mer inför Petras och min Londontripp. Typ vilket hotell vi ska satsa på. Men nej, jag orkar nog inte det heller. Men nått måste jag hitta på, så jag tänker fortsätta fundera samtidigt som jag kikar runt på nätet efter fler onödiga saker att inhandla.

Skriv din åsikt
Postat av: cilan

tjo pöli! ja å alb bodde på ett naj hostel när vi va i london. låg rätt bra å va inte dyrt! albin vet vad de heter, så fråga han:) pussilussan på dej

2006-11-20 @ 21:05:42
URL: http://cilan.blogg.se
Postat av: Pillan

Jag ska höra med honom, så får vi se ifall det är nått för P och mig! :)

2006-11-21 @ 16:30:40
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0