Hemma igen efter många om och men

Jag är trött. Riktigt trött.

Paris var underbart, men något annat hade man ju inte väntat sig! Axel och jag hade riktigt trevligt, och nu har vi sett allt i Paris som är värt att se! Lite shopping och många café au lait hann vi även med.

En fullständig redogörelse dyker upp imorgon, för den största anledningen till att jag är helt slut är för att planet hem igår blev inställt. Så vi har harvat halva Frankrike runt.. Men som sagt, jag berättar om resan imorgon. Då blir det även en hel del bilder!

Dessutom blir det uppdateringar på bokbloggen, jag är dålig på den fronten men jag ska bättra mig, återigen.

Ooh, jag började skriva på min roman idag. Jäkla projektarbete, första avstämningen är på fredag och då ska jag ha två kapitel klara. Men nu har jag i alla fall börjat! Grattis mig.

Nu är det C.S.I., missa inte det!


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0