Med bomull på party

11172-79

Vi, det vill säga mitt gäng, är på bra party, det är ett som är säkert.
Denna bild, föreställande David med bomull i öronen, är från en av Negerns berömda fester för ett bra tag sen. Det finns fler bomullsbilder, bland annat när jag och David poserar med bomull som mustasch. Varför?

Jo, intag av alkohol kan medföra till att bomull ses som världshistoriens bästa leksak/partytrick.

Hur som helst så är det alltid kul att spana in alla bilder dagen efter.

Skriv din åsikt
Postat av: David

Vad oerhört snällt av dig att smälla upp den där lilla bilden där :p Bomull är iofs underskattat, men jag får nog införskaffa mig en kamera jag med och ta kort när DU gör en fulpose istället moahahaha :)

2006-11-15 @ 00:22:34
URL: http://rockhoper.blogg.se
Postat av: Pillan

Det finns faktiskt en bomullsbild på mig med, där du också är med. Där har vi bomullen som mustasch, och ifall du har tur så publicerar jag kanske den! =)

2006-11-15 @ 11:38:55
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0