Om resor och slit..

Idag tror jag att Petra kommer hem från Cypern. Jag har lite dålig koll, men jag tror att det är så. Så jag hoppas på att hon ringer mig och snackar lite skit om hur det har varit, så att vi kan börja planera Londonresan efter det! Jag vill utomlands igen.. Har bara varit hemma i en vecka, och Sverige är så tråkigt att det enda jag gör är att längta utomlands... London, bara två - två½ månad kvar.. allt för lång tid att vänta..
Nu har jag en timme på mig att skriva klart första kapitlet på min bok, för klockan elva är det dags för den första avstämningen.. Det här projektarbetet kommer att ta kål på mig, var så säkra på det! Hoppas bara att Lena är på bra humör, så att hon tar lite lätt på mina "missade" (med flit..) mål.. Men jag får väl skylla mig själv när jag sätter upp så galet många mål hela tiden.

Någon dag nu i veckan ska jag upp till jobbet och prata lite med halvchefen Rickard om vikariat/ fast anställning efter studenten. Han verkade väldigt glad när jag sa att jag tänkte jobba kvar i ett år ungefär, så det här lär gå bra. Han ville till och med att jag skulle börja jobba dagtid redan i april, men det kan ju bli svårt då man inte slutar förens i juni. Men han är inte så klyftig alla gånger.. haha!

Tro det eller ej, men jag ska umgås med Lina på onsdag! Helt underbart, för vi har varit väldigt dåliga kompisar på sistone.. Efter hennes student har vi träffats en gång på krogen.. Och vi ska föreställa bästa vänner, dålig stil av oss två. Men det ska det bli ändring på! Likaså Malin, vi ska också träffas någon dag. Vi är väl lite bättre på stadig kontakt, men det har varit dåligt med det också.. Men det blir någon kväll snart, med film (da Vinci- koden), té och säkerligen lite snacks. Mys! Och Petra ska minsann få sin beskärda del när hon anländer till Flen, för där är vi också dåliga på umgås- fronten. Skamligt. Med Petra planerar jag spelkväll, utekväll och gud vet allt. London-planerings-kväll såklart!

Nej, nu måste jag knåpa lite på mitt kapitel. Wish me luck..

Skriv din åsikt
Postat av: Negern

Hajar: Ja jag vet en. Har till och med höert att många av dem tagit sig upp på land:9 haha "det kryllar av dem" haha

2006-11-13 @ 16:10:33
URL: http://negern.blogg.se
Postat av: Pillan

Men joodå, det kryllar minsann av dem därnere. Men vad de ska upp på land och göra, det tycker jag att du kan ta reda på! :D

2006-11-13 @ 17:39:45
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0