Saturday night fever

... eller inte. Jag har parkerat mig hemma, iklädd myskläder och försöker göra mitt bästa för att kombinera pluggandet med vindrickande och en kurering mot min onda hals/migränen/förkylningen..

Inget av det ovannämnda går särskilt bra dock. Har jobbat nu i några dagar, och det blir jobb imorgon igen, vilket innebär att vila känns som det bästa alternativet för helgen. Och självklart det obligatoriska pluggandet, men som sagt så går det åt skogen med det. Hittils har jag inte gjort något vettigt. Jag har mestadels knåpat på min önskelista till julen. För det känns ju väldigt aktuellt om man jämför med alla de skolarbeten som ska vara klara på måndag. Inte sant?

Nu däremot, ska jag antingen städa iordning i rummet, plugga eller se da Vinci- koden. Vad det blir är fortfarande inte bestämt, men troligast är att jag bara somnar.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0