Håltimmar är verkligen guds gåva till folket

Dessa håltimmar suger verkligen musten ur mig.. Om Frida hade varit här hade vi kunnat göra lite skolarbeten, men att sitta här helt själv och veta att jag BORDE göra något, men utan att ha energi till något alls - det är helt värdelöst.

Den här veckan blir det mycket jobb. Tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag. Bra med pengar dock, och det behöver jag. Eftersom jag inte kommer vara hemma på lovet så får jag helt enkelt tacka ja till alla tider jag kan få! Bara tretton dagar kvar till Bruce Springsteen, och femton dagar kvar till Parisresan.. Helt underbart! Axel och jag ska fixa Metrokort imorgon, sedan ska jag kolla up lite saker med hotellet. Plus att jag måste ta reda på när det är insläpp till Bruce- konserten.. Mycket nu..

Jag kanske borde ta och göra något vettigt?

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0