Helgen

Måndag igen, och jag kan bara säga att man kunde ha mått bättre. Amazon i lördags, det var ruskigt roligt! Förfesten var mys, Petra och jag kom och tänka på härliga minnen från Bulgarien när vi lyssnande på George, det drack en hel del och Josefina bytte utstyrsel ungefär tvåhundra gånger. Sedan bar det av, Amazon var i högform, härliga människor och god dricka. Dyr tequila dock, fyra stycken för 258 kronor.. Bra att man beställer och fricker upp innan man får reda på priset! Hemgång med Axel, vi skulle tydligen upp på en hal gräskulle för att Axel skulle sjunga en sång för mig, och där halkade jag och mina svarta jeans blev galet leriga. Kom sedan hem, och vad som hände hemma låter jag förbi osagt. Vi kan bara konstatera att jag inte mådde så bra då.

IKEA igår, hittade massor med härliga grejor, alltid lika kul att handla stekspadar, vitlökspressar och annat smått och gott. Det är ju lika bra att börja samla på sig saker, flytten hemifrån blir ju bara närmre och närmre...

Och alla såg Meet Joe Black igår? Om inte borde ni se den, är lite av en favorit. Otroligt vacker film!

Håltimma nu igen, blir till att plugga massor, jobbar efter skolan så då blir det inte mycket gjort.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0