I brist på annat

Idag blir det till att plugga rejält på skoltid, jobbar direkt efter skolan och det är mycket som ska in imorgon. Jobbar även fredag och lördag, och på lördagen direkt efter jobbet så blir det Amazon! Åttiotalsfest, mest världens bästa coverband, FEJK, på scenen. Underbart. Jag tror nog att Petra och jag ska övertala bartendern att blanda iordning en Melon Ball! Bulgariennostalgi. På söndagen blir det sedan troligtvis IKEA med familjen, helt underbart, jag har massor med saker jag vill handla där! IKEA är verkligen fantastiskt, jag kan tillbringa hur många timmar som helst där. Deras priser är ju helt makalösa!

Snart är det ju dags för Bruce Springsteen konserten på Globen, närmare bestämt den trettionde oktober. Den första november bär det sedan av till Paris med Axel, vilket ska bli helt amazing! Framåt februari så blir det London/Windsor, då ska jag visa Petra varför jag anser att England är det mest fantastiska landet i världen! Shopping, lite sightseeing, träffa Sam och självklart tvinga Petra att dricka äkta engelsk té på det underbara lilla téhuset i Windsor. Senare på våren blir det antingen Milano, för att titta på Nattvarden, eller till Rom för att se ALLT. Frågan är om Petra vill joina på den resan, eller om jag måste hitta någon annan. Men jag tror att jag behöver ha Petras trygga hand att hålla i nere i katakomberna.. Haha.

Nu måste jag plugga.. Först lite filosofi, fakta om hedonismen.. Sedan Musikhistoria, fakta om Verdi. Pju, vi har fått på tok för mycket att göra i skolan, jag hinner knappt med att andas. Kombinerat med jobbet och projektarbetet som jag borde ta tag i så är min fritid noll. Jag ska ju dessutom hinna träna och umgås med familjen och vännerna. Så därför är den nya planen följande; Göra nästan allt skolarbete under håltimmar och lektionstimmar, träna vissa håltimmar och de dagar jag slutar tidigt, sedan jobba enligt schemat. Sedan, när jag inte är i skolan eller på jobbet, så ska jag se till att umågs med allt och alla. Lina har jag inte träffat på evigheter, Malin umgås jag med sällan, Petra springer jag bara om i skolan och Albin sitter jag bara med på vissa lektioner.. Verkligen en skärpning på den fronten. Men nu är det ju höst, vilket innebär filmkvällar! Myspys helt enkelt! Sedan ska jag se till att dra mig ut på krogen så fort jag har råd med det! Så får det bli.

Nu tänker jag återgå till skolarbetet!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Det här var det bästa inlägg du skrivit på år och dagar. Jag blir glad av att läsa det =).
Jag är gärna på till Milano om jag har råd, ska till indien i vår också, men med födelsedagsbidarag och ett jävla snålande så får det fan gå =) börjar spara redan efter Cypern!

2006-10-05 @ 21:52:31
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Bra! det blir ju London först och främst, i början av februari, sedan Milano eller Rom! Spara spara spara..

2006-10-06 @ 10:15:48
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0